الیوم الجمعة 2024/11/22
Skip to main content
×

تحذير

Assign the component VirtueMart to a menu item

منشورات پژوهشکده

MOD_FARA_CONTENTS_MORE
کتاب

کتاب ۶

  • سال نشر: 1401
  • قطع: رقعی
  • تعداد صفحه: 1
  • شابک: 908-961-531-102-3
  • ناشر: بنیاد علوم انسانی اسلامی
TPL_MOHIYEDDIN_BOOK_PRESENTATION

دوره های آموزشی

مدرس: آیت الله علی اکبر کلانتری

زمان: (برگزار شده)

مکان: سالن جلسات مدرسه آقاباباخان

محور تدریس: کتاب «مبانی، اصول و روش استنباط علوم انسانی اسلامی»

نشست ها و همایش ها

سخنرانان: آیات عظام سبحانی، اعرافی، دژکام و آقایان دکتر داوری اردکانی، دکتر گلشنی

زمان: پنجشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ساعت ۱۰ تا ۱۲

مکان: سالن جلسات مدرسه آقاباباخان

در ادامه لینک سلسله جلسات کرسی‌های علمی ترویجی پژوهشکده تحول در علوم انسانی دانشگاه شیراز از ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ تا ۱ مرداد ۱۴۰۳ ارائه می‌گردد:

در ادامه لینک سلسله جلسات کرسی‌های علمی ترویجی پژوهشکده تحول در علوم انسانی دانشگاه شیراز از ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ تا ۱ مرداد ۱۴۰۳ ارائه می‌گردد:

کرسی علمی ترویجی «نگاهی به فرهنگ با رویکرد معرفت شناسی سه وجهی»

کرسی علمی ترویجی «نگاهی به فرهنگ با رویکرد معرفت شناسی سه وجهی»

کرسی ترویجی «معانی عقل در فلسفه‌ و‌ دین و ظرفیت‌های آن برای تحول علوم‌ انسانی‌ اسلامی»

کرسی ترویجی «معانی عقل در فلسفه‌ و‌ دین و ظرفیت‌های آن برای تحول علوم‌ انسانی‌ اسلامی»

کرسی ترویجی «جامعه یک وجود سه وجهی متقوم به یکدیگر»

کرسی ترویجی «جامعه یک وجود سه وجهی متقوم به یکدیگر»

کرسی ترویجی «مبانی تحولی تعلیم و تربیت اسلامی با رویکرد امامت و ولایت»

کرسی ترویجی «مبانی تحولی تعلیم و تربیت اسلامی با رویکرد امامت و ولایت»

کرسی علمی ترویجی «نظریه‌ای در مورد جنبش‌های اجتماعی با رویکرد سه‌وجهی»

کرسی علمی ترویجی «نظریه‌ای در مورد جنبش‌های اجتماعی با رویکرد سه‌وجهی»

کرسی علمی ترویجی «آموزش و پرورش در نگاه رهبر انقلاب با توجه به سند تحول بنیادین»

کرسی علمی ترویجی «آموزش و پرورش در نگاه رهبر انقلاب با توجه به سند تحول بنیادین»

کرسی علمی ترویجی «آسیب‌شناسی نحوه مواجهه اندیشه سنتی بومی با اندیشه متجدد در یک سده اخیر تاریخ فرهنگی کشور و پیامدهای زیانبار آن برای جایگاه سنت فکری اسلامی در دانشگاه‌های داخلی و مجامع دانشگاهی بین‌الملل»

کرسی علمی ترویجی «آسیب‌شناسی نحوه مواجهه اندیشه سنتی بومی با اندیشه متجدد در یک سده اخیر تاریخ فرهنگی کشور و پیامدهای زیانبار آن برای جایگاه سنت فکری اسلامی در دانشگاه‌های داخلی و مجامع دانشگاهی بین‌الملل»

کرسی علمی ترویجی «منطق علم متناسب با زیست‌بوم ایرانی اسلامی»

کرسی علمی ترویجی «منطق علم متناسب با زیست‌بوم ایرانی اسلامی»

کرسی علمی ترویجی «جامعه‌شناسی سه‌وجهی هنر»

کرسی علمی ترویجی «جامعه‌شناسی سه‌وجهی هنر»

کرسی علمی ترویجی «تبیین ساختار و روابط خانواده معاصر ایرانی از منظر جریان تمدن‌گرایی اسلامی»

کرسی علمی ترویجی «تبیین ساختار و روابط خانواده معاصر ایرانی از منظر جریان تمدن‌گرایی اسلامی»

کرسی علمی ترویجی (۱) «مبانی پارادایمی فرانظریه تکوینی: رهیافتی تحولی به روش‌شناسی پژوهش»

کرسی علمی ترویجی (۱) «مبانی پارادایمی فرانظریه تکوینی: رهیافتی تحولی به روش‌شناسی پژوهش»

کرسی علمی ترویجی (۲) «مبانی پارادایمی فرانظریه تکوینی: رهیافتی تحولی به روش‌شناسی پژوهش»

کرسی علمی ترویجی (۲) «مبانی پارادایمی فرانظریه تکوینی: رهیافتی تحولی به روش‌شناسی پژوهش»

کرسی علمی ترویجی آسیب های اجتماعی (پیشنهادی نظری از موضع جامعه‌شناسی سه‌وجهی)

کرسی علمی ترویجی آسیب های اجتماعی (پیشنهادی نظری از موضع جامعه‌شناسی سه‌وجهی)

 

 

 

COM_FARA_COMMENT_YOUR_COMMENT

captcha